Privacyaspecten bij het klantbelang centraal stellen

Managing Partner Danny Smit van Partner in Compliance heeft in samenwerking met Joop Jansen van Advocatenkantoor Dex Legal, een artikel over de privacyaspecten bij het klantbelang centraal stellen gepubliceerd in het oktober nummer van het Tijdschrift voor Compliance. (TvO, jaargang 14 nr. 5 – oktober 2014)

Het klantbelang centraal stellen is voor veel financiële instellingen een belangrijk onderdeel geworden binnen hun dienstverlening en productaanbod. Dit artikel biedt de lezer een inzicht in de privacyaspecten die hand in hand gaan met het klantbelang centraal stellen. Het biedt de lezer een privacytoetsingskader waaraan bepaalde acties welke worden genomen om het klantbelang centraal te stellen, kunnen worden getoetst. Aan de hand van enkele praktijkvoorbeelden zal duidelijk worden hoe een privacytoetsing in praktijk kan worden uitgevoerd.

U kunt het artikel via onderstaande link lezen:

Privacyaspecten klantbelang centraal